شکستم بی صدا...

شکستم بی صدا...

دختری از شهرآفتابم با دلی شکسته ...
شکستم بی صدا...

شکستم بی صدا...

دختری از شهرآفتابم با دلی شکسته ...

من اینم کسی که ...

من اینم کسی که :

دوست داره باشه نه فقط یه اسم...

نه فقط یه اثر...

نه فقط یه صدا...

ونه چهره و نه ...

میخوام بمونم اما میخوام فقط خودم باشم ...

خودم خودم خودم ...

نه کسی که تو میپسندی...

من اینم سامیه کسی که نه با کاراش نه نمایشگاهاش نه

صداش و نه با فیس و افاده هاش  کسی رو ...

خودم بودم : ماندگار شدم / تو رو نمیدونم ولی من خودمو پیدا کردم و

الانم خود واقعیم رو دوس دارم ...الان من منم و تو هیچکس...

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا 27 بهمن 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://rezadiver.blogfa.com

سلام ایول خیلی قالبت قشنگ شده
جان من عوضش نکن
خوبی؟
اپت خیلی قشنگه خدایش کیف کردم

سلام ممنون خوبم/شما لطف داری

محمدعلی 28 بهمن 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد

✔ جـای صـــندوق پـستـــ آنــ ــرا در سطل آشـــــغال مے اَندازند !

✔ و تــو خوبــ مـیـــــدانے دلے که اَلمثنے شد!

✔ دیــگر دِلــــ نمـیشود. . ....
********************************[گل][چشمک][بوسه][قلب]

میدونم/خوبم میدونم و کاملاء درک میکنم

fofotanha 28 بهمن 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.fofotanha.blogfa.com

جیگرتو بابا

میسی میسی

محمد 3 اسفند 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
اینترنتم تموم شده پون ندارم شارژش کنم
160 میگه 6 ماهه
زیاده خب
یه 15 روز دیگه شارژش میکنم برا عید که همیشه باشم
ایشاالله

سلام/خوبه...

محمد 3 اسفند 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

مهربوووون

مهربونی از خودتونه...

رضا 4 اسفند 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://rezadiver.blogfa.com

سلام من برگشتم

سلااام خوش اومدید

محمد 5 اسفند 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

منم
الان یمی از دوستام اومده بود دیدنم
با خودش یکی رو آورده بود
میگفت بوشهریه
چقدر خونگرم بود خداااااااا
باورت نمیشه ظرف 2 دقیقه داشتیم با هم خودمونی میشدیم
مثل دوستای صمیمی
خداییش جنوبیا خیلی ماهن

مرسی/نظر لطفتونه البته کلاء ویژگی ثابت جونوبیا اینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد